AXA Direct ubezpieczenia
AXA DIRECT jest rozpoznawalną marką handlową sieci AXA Ubezpieczenia, należąc tym samym do jednej z czołowych światowych firm finansowych.

AXA Direct – o firmie
Jak przeczytamy na stronie firmy, może się ona poszczycić między innymi: ponad 3 milionami Klientów Grupy AXA w Polsce, 107 milionami Klientów w 64 krajach na całym świecie, ponad 160 000 pracownikami oraz 100 miliardami Euro przychodu.
Warto też wspomnieć, że AXA Ubezpieczenia powstała po zakupie BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. przez spółkę z Grupy AXA. AXA Ubezpieczenia przynależy do Grupy AXA i jest integralną częścią AXA Global Direct. Marka AXA jest jednym z liderów branży ubezpieczeniowej – obsługuje ponad 100 milionów klientów indywidualnych i biznesowych w blisko 64 krajach. AXA Global Direct (AGD) jest jednostką grupy AXA, skupiającą swoją działalność w sektorze B2C głównie w modelu internetowym (ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i zdrowotne). Tym samym AXA Global Direct plasuje się na pierwszym miejscu wśród międzynarodowych firm oferujących ubezpieczenia w modelu direct.
AXA Direct – ubezpieczenia
Klienci firmy mają do wyboru szeroką ofertę ubezpieczeń z zakresu OC, OC+AC, a także Assistance.
Korzystając z pakietu OC klienci mają również do wyboru opcje dodatkowe, takie jak:
- Assistance MIDI lub MAXI
- ubezpieczenie NNW
- ubezpieczenie szyb
- ubezpieczenie opon
- samochód zastępczy
- ubezpieczenie od pożaru i kradzieży
Decydując się na pakiet OC+AC dodatkowo możemy wybrać spośród poniższych ofert:
- Assistance MIDI lub MAXI
- ubezpieczenie NNW
- ubezpieczenie opon
- samochód zastępczy
Natomiast wybierając wariant Assistance mamy gwarancję pomocy 24 godziny na dobę, na terenie Polski i Europy – w razie awarii, wypadku czy kradzieży samochodu. Assistance w podróży zadba nie tylko o nas, ale i o współpasażerów, gwarantując m.in.:
- naprawę uszkodzonego samochodu (na miejscu awarii lub wypadku),
- pomoc przy zmianie koła,
- holowanie samochodu po wypadku lub awarii,
- transport pasażerów i kierowcy,
- organizację i opłacenie noclegu dla pasażerów i kierowcy,
- wynajem samochodu zastępczego,
- szczegółowy instruktaż, jak postępować w razie wypadku, awarii, kradzieży itp.
- opiekę medyczną.