Avtovaz do uruchomienia 5 nowy Lada: zdjęcia i funkcje

Pod koniec lipca, w specjalnym przekazie wideo z okazji 55-lecia AvtoVAZ, szef firmy, Nicolas Mor, zapowiedział, że w ciągu najbliższych czterech lat Łada wprowadzi na rynek pięć nowych produktów.

"Przed nami cztery ważne lata, podczas których wprowadzimy na rynek pięć nowych samochodów marki Lada, a także nowe modele Renault. Dla Łady jest to nowa generacja legendarnej Nivy i zupełnie nowa rodzina w segmencie B - sprecyzował Mor w wiadomości wideo.

Autonews.ru zebrał wszystkie informacje na temat przyszłych premier AvtoVAZ-a.

2022: przeprojektowana Łada Vesta

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2015 roku, Lada Vesta ewoluowała od prostego sedana do całej rodziny pojazdów z różnymi typami nadwozia, silnikami i skrzyniami biegów. Jednak czas, przez jaki samochód pozostawał w produkcji bez gruntownej modernizacji, jest już dość długi.

Wiadomości 28 lipca Szef Avtovazu wyjaśnia, dlaczego nowa Łada będzie kosztować więcej niż ₽1m Artykuły 5 grudnia 2020 r. 10 niezwykłych modeli Łady, które nie weszły do produkcji

Zmodernizowana wersja Vesty miała pierwotnie zadebiutować podczas Salonu Samochodowego w Moskwie latem 2020 roku. Jednak wybuchła pandemia i premiera została przesunięta o co najmniej rok. Zwłaszcza, że moskiewski Motor Show nigdy się nie odbył z powodu ograniczeń kowidowych.

Fotoszpiedzy sfilmowali testy Łady Vesta FL 2022. (Foto: VK / AvtoVAZ wiadomości)

Teraz jednak przedstawiciele giganta motoryzacyjnego z Togliatti sami mówią, że produkcja zmodernizowanej Westy rozpocznie się dopiero w przyszłym roku. Wygląd i zmiany techniczne zmodernizowanego modelu można już ocenić na podstawie licznych zdjęć szpiegowskich prototypów testowych.

Według nich, zaktualizowana Vesta będzie się różnić od obecnej wersji zwężoną przednią optyką LED, prostokątnymi światłami przeciwmgielnymi, zmodyfikowanymi reflektorami z sekcjami LED i nowym przednim zderzakiem, który integruje parktronic. Ponadto Vesta otrzyma elektrycznie podgrzewane i składane lusterka oraz system bezkluczykowego otwierania drzwi.

Fotoszpiedzy sfilmowali testy Łady Vesta FL 2022. (Foto: vk.com / ladavestaclub)

Jeszcze większe zmiany czekają wnętrze. Wnętrze otrzyma nową kierownicę z dużą ilością przycisków, a w centralnej części przedniego panelu znajdzie się zorientowany pionowo ekran dotykowy systemu multimedialnego. Jednak tylko topowe wersje Łady Vesta otrzymają ten tablet, podczas gdy "młodsze" warianty otrzymają standardowy wyświetlacz nowego systemu multimedialnego Łada Enjoy Pro, który jest już dostępny w samochodach AvtoVAZ. System obejmuje integrację ze smartfonem, obsługuje interfejsy Apple CarPlay i Android Auto, a także zapewnia dostęp do usług Yandex, w tym Muzyka i Nawigator.

Zdjęcie: www1.fips.ru

Ponadto, wraz z liftingiem, Lada Vesta otrzyma unowocześnioną deskę rozdzielczą z dodatkowym kolorowym wyświetlaczem pomiędzy tarczami prędkościomierza i obrotomierza. Na liście dostępnych systemów dodatkowych może znaleźć się również funkcja monitorowania martwego pola, która jest obecnie testowana w niektórych prototypach testowych.

(function() { VK.Widgets.Post("vk_post_-188649544_18776", -188649544, 18776, "Q7qYyLhFDjKQmO-7Sdeo5KTkZS8"); }());'); var script; // rozebrać je po kolei tt.each(function () { if ($(this).prop('tagName').toLowerCase() == 'scpt') { if ($(this).attr('src')) { if (!window.VK) { script = document.createElement('script'); script.src = $(this).attr('src'); script.async = false; document.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(script); } } else { // ID elementu, owner_id, post_id i hash są przekazywane do parametrów widgetu var matches = $(this).html().match(/VK.Widgets.Post.*)/gi); var paramsArray = []; if (matches.length) { matches = matches[0].replace(/VK.Widgets.Post(([^)(){){};]*))/gi, "$1").split(','); // odcytuj wszystko w argumentach i wyczyść spacje na początku i na końcu for (var i = 0, item; item = matches[i++];) { paramsArray.push(item.replace(/['']+/g, '').trim()) } // paramsArray ma 0 - element_id , 1 - owner_id , 2 - post_id , 3 - hash if ('VK' in window) { VK.Widgets.Post(paramsArray[0], paramsArray[1], paramsArray[2], paramsArray[3]); } else { script.onload = function () { VK.Widgets.Post(paramsArray[0], paramsArray[1], paramsArray[2], paramsArray[3]); } } } } } }) })()

Gama jednostek napędowych również ulegnie zmianom. Najbardziej popularny 1,6-litrowy 114 KM Renault 4 przejdzie modernizację, ale jak poprzednio, będzie połączony z wariatorem. Poza tym, "vazovskiy" 1,6-litrowy silnik 106 KM pozostanie w zakresie silników i będzie działać tylko razem z manualną skrzynią biegów. Pod maską wersji sportowej zamiast obecnego 1,8-litrowego 145 KM "atmosferycznego" 1,3-litrowego silnika turbo Renault 150 KM, który jest połączony z mechaniką 6-w krokach lub wariatora może być zamontowany.

Komentarze

Dodaj komentarz