Mercedes zaprezentował przeprojektowany model CLS. Sedan trafi do Rosji w lipcu

Mercedes-Benz zaprezentował przeprojektowane coupe CLS trzeciej generacji, które otrzymało nieco zmodyfikowane nadwozie i wnętrze, a także technologię ze "starszej" Klasy E. Światowa sprzedaż zmodernizowanego modelu, w tym sprzedaż w Rosji, rozpocznie się w lipcu tego roku.

Podstawową wersję zmodernizowanego Mercedesa CLS od poprzednika odróżnia przeprojektowana osłona chłodnicy, zmodyfikowany przedni zderzak z wlotami powietrza o innym kształcie oraz chromowany srebrny splitter. Ponadto, dla tego samochodu dostępny jest nowy wzór 19- i 20-calowych obręczy kół ze stopów lekkich.

Największą zmianą w kabinie jest nowa wielofunkcyjna skórzana kierownica z obiciami ze skóry Nappa i panelami dotykowymi. Czujniki umieszczone z przodu i z tyłu pojazdu przekazują informacje zwrotne pomiędzy półautomatycznym układem kierowniczym a kierowcą. Dzięki temu nie trzeba już lekko "machać" kierownicą, aby elektronika wspomagająca wiedziała, że kierowca panuje nad sytuacją.

Flagowa wersja Mercedesa-AMG CLS 53 otrzyma kierownicę nowej generacji, która zadebiutowała w zmodernizowanej Klasie E. Mówimy o trójramiennej kierownicy, w której boczne szprychy są podzielone na dwie części, a każda z nich ma swój własny zestaw przycisków sterujących.

W zależności od wersji, zmodernizowany Mercedes-Benz CLS jest dostępny z systemem infotainment MBUX z wirtualnym ekranem deski rozdzielczej i dotykowym wyświetlaczem multimedialnym o przekątnej 10,25 lub 12,3 cala. Kompleks obejmuje inteligentny system sterowania głosem oraz funkcję rozszerzonej rzeczywistości, która nakłada wskazówki nawigacyjne na obraz z przedniej kamery.

Lista elektronicznych "asystentów" obejmuje m.in. adaptacyjny tempomat, który może automatycznie wznowić jazdę po całkowitym zatrzymaniu, jeśli jego czas jest krótszy niż jedna minuta, funkcję monitorowania martwego pola, system utrzymywania pojazdu na pasie ruchu, a także kamery dookólne o zwiększonym zasięgu.

Gama silników obejmuje trzy silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Podstawową jednostką jest dwulitrowy silnik "heavy-fuel" o mocy 194 KM. Do tego dochodzi dwulitrowy silnik czterocylindrowy o mocy 265 KM działający na zasadzie "mild hybrid" - z rozrusznikiem-generatorem zapewniającym dodatkowe 20 KM i 200 Nm momentu obrotowego. Na szczycie gamy silników wysokoprężnych znajduje się rzędowa szóstka o mocy 330 KM i momencie obrotowym 700 Nm.

Wideo 22 marca 2018 r. Kontrowersje wokół urody. Jazda próbna Mercedes-Benz CLS Wideo 1 grudnia 2017 r. Nowy Mercedes CLS: pierwsze spojrzenie na najpiękniejszego sedana

Gama benzynowa jest reprezentowana przez dwulitrową turbo czwórkę o mocy 299 KM oraz trzylitrowy sześciocylindrowy silnik "umiarkowanie hybrydowy" o mocy 367 KM i 500 niutonometrów. Topowa wersja Mercedesa-AMG CLS 53 wyposażona jest w ten sam system hybrydowy oraz trzylitrową "szóstkę" produkującą 435 koni mechanicznych i 520 Nm momentu obrotowego. Ten samochód jest w stanie "sto" z miejsca na 4,5 sekundy, a jego prędkość maksymalna jest przymusowo ograniczona do 250 km / h (z opcjonalnym ogranicznikiem AMG Driver's Package przeniesiony do znaku 270 km / h).

Ceny zmodernizowanego Mercedesa CLS będą znane bliżej rozpoczęcia sprzedaży, która rozpocznie się w lipcu. Obecny model kosztuje w Rosji od 6 350 000 rubli.

Autonews.ru można teraz czytać również na Telegramie.

Komentarze

Dodaj komentarz