Pagani przygotowało "burzliwą" wersję supersamochodu Huayra na 10. rocznicę jego powstania

Pagani świętuje w tym roku 10-lecie swojego supersamochodu Huayra. Z tej okazji Włosi przygotowali specjalną wersję modelu o nazwie BC Pacchetto Tempesta, która będzie miała swoją premierę podczas imprezy Monterey Car Week w Kalifornii 13 sierpnia.

Zewnętrznie nowość różni się od innych wariantów supersamochodu dwoma dodatkowymi rurami wydechowymi, których łączna liczba wzrosła teraz do sześciu. Ponadto, coupe otrzymało zmodyfikowaną aerodynamiczną karoserię dodger wykonaną z materiałów kompozytowych, na którą składa się nowy przedni zderzak z powiększonymi wlotami powietrza, splitter oraz masywne tylne skrzydło.

Oprócz tego inżynierowie zmodernizowali zawieszenie samochodu, aby poprawić komfort kierowcy i pasażerów, a także wprowadzili nowy tryb kierowania dla elektroniki, nazwany Soft Driving Mode.

Nie zrobiono jeszcze zdjęć wnętrza, ale Włosi zapowiadają "niesamowite nowe rozwiązania we wnętrzu".

Pagani Huayra BC Pacchetto Tempesta jest napędzany 6,0-litrowym silnikiem V12 twin-turbo od Mercedes-AMG rozwijającym 827 KM i 1100 Nm momentu obrotowego. Na razie brak danych na temat dynamiki supersamochodu.

Artykuł z 6 sierpnia. Messi uwielbia fajne samochody. Ma Ferrari, Pagani i więcej Wiadomości 19 marca Pagani wypuściło supersamochód o mocy 850 KM, kosztujący ponad 2,5 mln euro

Pagani zaprezentowało w marcu najbardziej ekstremalną wersję supersamochodu Huayra, nazwaną Huayra R. Nowość zostanie wypuszczona w limitowanej edycji 30 sztuk, z których każda będzie kosztować co najmniej 2,6 mln euro.

Supersamochód przeznaczony jest wyłącznie do jazdy po torze - jazda po drogach publicznych jest zabroniona. Będzie on napędzany 6,0-litrowym silnikiem V-12 Mercedes-AMG, dostrojonym przez Pagani i zespół wyścigowy HWA AG (dostawca Mercedesa w Formule 1). Silnik w czerwonej strefie przy 9.000 obr/min wytwarza 850 KM i 750 Nm momentu obrotowego.

Komentarze

Dodaj komentarz