Najszybsza wersja Acury NSX otrzyma silnik o mocy 608 KM

Acura (marka premium Hondy) zaprezentowała najmocniejszą i najszybszą wersję supersamochodu NSX o nazwie Type S. Będzie to najnowsza modyfikacja modelu obecnej generacji, który został wprowadzony na rynek w 2015 roku.

Zewnętrznie wariant Type S odróżnia się od standardowego coupe bardziej wyrazistym splitterem przednim, innym zderzakiem z poszerzonymi wlotami powietrza oraz tylnym dyfuzorem z włókna węglowego. Nowe elementy poprawiają aerodynamikę i chłodzenie układu napędowego.

Co więcej, supersamochód otrzymał szersze, kute felgi i kompozytowy dach, dzięki czemu środek ciężkości został obniżony.

Hybrydowy układ napędowy łączy aluminiowy, 3,5-litrowy silnik twin-turbo V6 i trzy silniki elektryczne, zwiększając moc z 581 KM i 645 Nm momentu obrotowego do 608 KM i 667 Nm.

Wiadomości na 3 sierpnia Acura zakończy produkcję NSX najmocniejszą i najszybszą wersją supersamochodu Wiadomości na 9 sierpnia Wrak Acury NSX zamieniony w przyczepę turystyczną z namiotem. Wideo

W szczególności inżynierowie zastosowali nowe turbosprężarki o zwiększonym ciśnieniu, inne wtryskiwacze i intercoolery, a także akumulator o większej pojemności. Ponadto, 9-biegowa, dwusprzęgłowa, zautomatyzowana skrzynia biegów została zmodernizowana i teraz zmienia biegi o 50% szybciej. Wreszcie, udoskonalono system napędu na wszystkie koła Sport Hybrid SH-AWD z automatycznym rozdziałem momentu obrotowego między kołami w celu szybszego pokonywania zakrętów.

Producent nie ujawnił jeszcze dynamicznych osiągów supersamochodu, ale podkreślił, że NSX Type S pokonuje tor Suzuka Circuit w Japonii o 2,0 sekundy szybciej niż model standardowy. Przypomnijmy, normalna wersja NSX może przyspieszyć z miejsca do 100 km / h w 3,2 sekundy, a jego maksymalna prędkość 307 km na godzinę.

Łącznie Japończycy wyprodukują 350 egzemplarzy Acury NSX Type S, z czego 300 zostanie wysłanych do Stanów Zjednoczonych. Produkcja supersamochodu zakończy się w 2022 roku. Podczas gdy przedstawiciele Hondy nie powiedzieli nic oficjalnego na temat rozwoju następcy.

Autonews.ru można teraz czytać na Telegramie.

Komentarze

Dodaj komentarz