Audi ogłosiło rosyjskie ceny na swoje elektryczne crossovery z doładowaniem

Audi rozpoczęło w Rosji przyjmowanie zamówień na dwa nowe samochody elektryczne - crossovera e-tron S i jego wersję coupe, e-tron S Sportback. Samochód ten różni się od konwencjonalnego e-trona mocniejszym układem napędowym i zmodyfikowaną konstrukcją. Według służby prasowej niemieckiej marki, ceny samochodów zaczynają się od 8.450.000 i 8.655.000 rubli, odpowiednio.

Oba samochody są wyposażone w trzy silniki elektryczne, z których dwa są zamontowane na tylnej osi. Całkowita moc "zielonych" crossoverów wynosi 503 KM. Przyspieszenie do setki zajmuje 4,5 sekundy. Maksymalna prędkość wynosi 210 km na godzinę.

Na jednym ładowaniu Audi e-tron S może przejechać 372 kilometry. W modelu e-tron S Sportback wartość ta wynosi 378 kilometrów. Kierowca ma do dyspozycji specjalną stację ładowania High Power Charging, dzięki której w ciągu zaledwie 30 minut można uzupełnić 80% stanu naładowania baterii.

Zdjęcie: Audi Rosja

Doładowane" crossovery są domyślnie napędzane tylko dwoma silnikami elektrycznymi umieszczonymi na tylnej osi. W razie potrzeby z przodu można aktywować trzeci silnik, który zapewnia dodatkową trakcję i jest aktywowany na śliskich drogach lub podczas szybkiego pokonywania zakrętów.

Zdjęcie: Audi Rosja

Nowość wyposażona jest również w adaptacyjne sportowe zawieszenie pneumatyczne z regulowanymi amortyzatorami. System jest w stanie zmienić prześwit nawet o 76 milimetrów.

Wiadomości na 31 sierpnia Audi zapowiedziało premierę nowego liftbacka. Pierwsze zdjęcie Wiadomości 11 Aug. Audi przestawiło crossovera Q5 na napęd elektryczny

Crossovery otrzymały matową optykę, dyfuzor, agresywne zderzaki i większe o 23 mm poszerzenia nadkoli. We wspornikach lusterek wstecznych wbudowane są małe kamery, z których obraz przekazywany jest do specjalnych wyświetlaczy w kabinie.

Standardowo Audi e-tron wyposażone jest w dwa silniki elektryczne - po jednym na każdą oś. W sumie jednostki te produkują 408 KM i pozwalają autu rozpędzić się z miejsca do pierwszej "setki" w 5,5 sekundy. Akumulator o pojemności 95 kWh pozwala na przejechanie do 400 kilometrów bez doładowywania.

Komentarze

Dodaj komentarz